24. Myslím si, že by tu mal a on tu je, vzniknúť dopravný železničný zásobovací uzol, prekladište, suchozemský prístav,

22.02.2024

minimálne na úrovni kraja. Zachytávame tu spolu s Čiernou nad Tisou

https://www.railpage.net/prekladisko-v-ciernej-nad-tisou-funguje-uz-60-rokov/

tranzit, zo širokorozchodnej železnice a samozrejme je to tranzit obojsmerný. Navrhoval by som funkcie železnice integrovať do ÚP, ako výrazný dopravný prvok a k nemu smerovať významné dopravné tepny, posilnil by som územie malej stanice s ohľadom na dopravný prepoj železnice a cestnej dopravy. (dopravný portál) Myslím si, že doba železníc nie je za nami, naopak. Koniec koncov procesy v zahraničí o čomsi hovoria. Táto krajina podľahla klamlivej a výsostne lobistickej ilúzií diaľníc, keďže tak vznikla umelo vygenerovaná potreba cestnej dopravy aj v prípadoch možnej a existujúcej dopravy železničnej, vlečkovej. Ak teda vozíme komodity, ako autá cestnou dopravou na veľké vzdialenosti a vlečky – zásobovače výrobní a priemyselných zón sú rozoberané do zberných stredísk, možno takýto stav považovať za nezmysel a doslavný hazard a rozkrádanie (nie jediné). V tomto meste by som zachoval všetky vlečky, vtiahol tam väčšiu výrobu. V podstate to aj tak teraz je (VSS, Magnezitka, železiarne, čo považujem za rozšírenú súčasť mesta pôvodné tuším Vinárske závody v Ťahanovciach, vozňové a rušňové depo…)

https://www.retailmagazin.sk/logistika/preprava/2643-preprava-tovarov-buducnost-patri-zeleznicnej-doprave

Myslím, že si opovrhovanie želežničnou dopravou jej znižovaním napr. v prospech developerských, vízií je v rozpore s pôvodnou myšlienkou integrovanej (osobnej) dopravy a nejako mimo Európske dohovory https://humannageografia.sk/clanky/Hornak_2006c.pdf

© 2021 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky