6. Vnášam do riešenia zelené intravilánové koridory s napojením na trasy (mapka)
aj medzinárodné, cyklo a turistické v extraviláne mesta (mapka). Vnášam do riešenia záujmové uzly, so sústredením funkcií služieb, napojenia na MHD a výletov z mesta, (mapka) funkčné zóny, zóny dopravné, zelené pre umiestnenie peších a cyklokoridorov, pretože pre naplnenie myšlienok cyklotrás, chodenia pešo, mobility bez áut, zdieľanej dopravy a najmä cyklistickej, je práve potrebná, v prvom rade povinnosť mesta vytvoriť pre to základné podmienky dopravnej infaštruktúry, služieb, oddychových zón, zelených a modrých, aby vznikal kyslík najmä spotrebovaný motorovou dopravou, aby mohla žiť zeleň z plôch so zadržanou atmosférickou vodou, aby firemným bonusom nebolo parkovacie miesto a služobný automobil pre pohyb z domu do práce a späť a jeho náklady boli zúčtované v účtovníctve a zvyšovali tak výslednú cenu produktu firmy. Priamym dôsledkom parkovacieho problému je nevytvorenie podmienok. Dopravný systém musí byť natoľko funkčný a lákavý, že prirodzenou cestou eliminuje množstvo osobnej automobilovej dopravy.
mapka
Význam zelených častí snáď nemusím zdôrazňovať najmä jej fotosyntézu