Cyklonormy

09.11.2023

Návrh normy v náväznosti na značkovú cyklonormu (čo som spolutvoril)

Snažil som sa nastaviť cyklo pravidlá najmä v súvislosti s cyklonormou o značení, na ktorej som spolupracoval, nadefinovať klasifikačné prvky obtiažnosti, zaviesť ich do máp. Materiál uvedený na stránke je z júna 2015. Nič sa v predmetnej veci neuskutočnilo a nezarezonovovalo ani v cyklo obci.

o autorovi

Tuším mám tú výhodu, že desiatky rokov so pracoval v stavebníctve, mám na to vzdelanie a tuším aj vedomosti, v rozličných odvetviach, poznajúc investorský post, projektovú prípravu, dodávateľskú reali­záciu, mám mnohoročné skúsenosti s pohybu v prírode ako turista, alpinista, krosár, poznám obec nadšencov prírod­ných športov a teda nehovorím do vetra. Ponúkam zmysluplnú spoluprácu v dotknutej oblasti. Nemám rád pre­tvárku, lenivosť či neschopnosť. Preto som aj kritik. Ale ak kritizujem, tak konštruktívne, ponúkam riešenia – viď tento materiál.

© 2021 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky